Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Тимофієва Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Тимофієва Л. Є. 
Компетентнісна модель школи культури здоров’я як основа розвитку інноваційного закладу [Електронний ресурс] / Л. Є. Тимофієва, І. М. Конельська // Вісник післядипломної освіти. - 2013. - Вип. 9(1). - С. 223-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2013_9(1)__28
Попередній перегляд:   Завантажити - 429.279 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Тимофієва Л. Є. 
Інноваційна стратегія управлінської діяльності сучасного керівника в умовах сталого розвитку суспільства [Електронний ресурс] / Л. Є. Тимофієва // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 34. - С. 400-404. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_34_56
З’ясовано основні засади модернізації управлінської діяльності керівника інноваційного освітнього закладу у процесі сталого розвитку суспільства. Виявлено показники ефективності управління розвитком інноваційного закладу, а, відтак, процесом професійного становлення педагогічного колективу. Обгрунтовано запровадження технологій управлінської діяльності за умов експериментального закладу. Зауважено, що найбільш важливими засадами інноваційної управлінської діяльності сучасного керівника є формування стратегії та конкретних програм її реалізації у формі безперервного процесу становлення професійної компетентності вчителя, особистісно орієнтований підхід до кожного педагога, формування в учителя усвідомлення особистої причетності до інноваційної діяльності закладу.Определены основные принципы модернизации управленческой деятельности руководителя инновационного образовательного учреждения в условиях устойчивого развития общества. Выявлены показатели эффективности управления развитием инновационного учреждения, а, следовательно, процессом профессионального становления педагогического коллектива. Обосновано внедрение технологий управленческой деятельности в условиях экспериментального заведения. Отмечено, что наиболее важными принципами инновационной управленческой деятельности современного руководителя является формирование стратегии и конкретных программ реализации в форме непрерывного процесса становления профессиональной компетентности учителя, личностно ориентированный подход, формирование у педагога осознания личной причастности к инновационной деятельности учреждения.Basic foundations of upgrading innovative educational management in steadily developing society are clarified. Efficiency indicators of managing the development of innovative educational establishment are defined; as well as those of the teaching staff’s professional development. Introduction of management technologies in experimental establishments is substantiated. It is concluded that the most important principles of modern innovative management are strategy formation and specifying its application through continuous development of teachers’ professional competence, person-centered approach to each teacher and shaping teachers’ awareness of their personal involvement in innovative activities of the establishment.
Попередній перегляд:   Завантажити - 621.794 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Конельська І. М. 
Педагогічні умови процесу формування валеологічної компетентності сучасного вчителя [Електронний ресурс] / І. М. Конельська, Л. Є. Тимофієва // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 30. - С. 407-411. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_30_68
Здійснено аналіз проблеми формування валеологічної компетентності сучасного учителя у вітчизняній та зарубіжній теорії й практиці. З’ясовано сутнісні характеристики поняття «валеологічна компетентність» педагогів. Виявлено оптимальні педагогічні умови процесу формування валеологічної компетентності учителя. На підставі досліджень, проведених до та після реалізації педагогічних умов формування валеологічної компетентності вчителя, виявлено підвищення рівня готовності педагогічного колективу до здійснення здоров’язберігальної діяльності, рівня валеологічної компетентності кожного вчителя, що позитивно позначилося на стані здоров’я учнів, рівні їх освіченості й вихованості.Проанализирована проблема формирования валеологической компетентности современного учителя в отечественной и зарубежной теории и практике. Установлены сущностные характеристики понятия «валеологическая компетентность» педагогов. Выявлены оптимальные педагогические условия процесса формирования валеологической компетентности учителя. На основании исследований, проведенных до и после реализации педагогических условий формирования валеологической компетентности учителя, выявлено повышение уровня готовности педагогического коллектива к осуществлению здоровьесберегающей деятельности, уровня валеологической компетентности каждого учителя, что позитивно отобразилось на состоянии здоровья учащихся, уровне их образованности и воспитанности.
Попередній перегляд:   Завантажити - 781.872 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського